حدیث روز

جنايت هاي سايبري
 
آموزشی و نرم افزار
آموزشی ونرم افزار
 
 
پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 12:1 ::  نويسنده : سیدمحسن بیرجندی

جنايت هاي سايبري


جنايت هاي سايبري

در مورد اين که چرا آدرس IP به هيچ وجه ايمن نيست و چرا روش هاي مقابله سنتي نظيرديواره هاي آتش،برنامه هاي ضدويروس و تشخيص حمله و تهاجم شکست مي خورند چه مي دانيد؟ آيا دوست داريد روش هاي جديدي را که به طور فعال شما را درمقابل حملات محافظت مي کنند فرا بگيريد؟ اگر پاسخ تان مثبت است، به جاي درستي مراجعه کرده ايد.
اول اجازه دهيد کار را با بيان تفاوت جنايت سنتي با جنايت سايبري آغاز کنيم. بين جنايت در دنياي واقعي و جنايات سايبري روش شناسي هاي موازي وجود دارد و پاردايم ديجيتال از طريق پروتکل هاي اينترنتي شامل وب جهان گستر تعريف مي شود.
به عنوان مثال تکنيک هاي جنايت سنتي شامل سرقت، تقلب، سرقت هويت و سوء استفاده از کودکان مي شود. در جنايت سايبري نيز ما همين موارد را به واسطه هکينگ، Phishing، سوء استفاده از اينترنت، تقلب در اينترنت، سرقت هويت و سوء استفاده از کودکان تجربه مي کنيم.
اگر سايت PrivacyRoghts.org را بازديد و بر روي Data Breaches کليک کنيد، متوجه خواهيد شد که بيش از 350 ميليون رکورد اطلاعات شخصي قابل تشخيص( personally identifiable information) يا PII گم شده، به سرقت رفته و هک شده است. اين اطلاعات به تنهايي در ايالات متحده آمريکا به بيرون درز کرده است. بنابراين هنوز هم فکر مي کنيد ايمن هستيد و يا اعتقاد داريد که برنامه ضد ويروس و ديواره آتش شما واقعاً قادر است شبکه يا کامپيوتر شخصي شما را محافظت کند؟

پنل حرفه اي ارسال ايميل انبوه بدون محدوديت ارسال

ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام من سید محسن بیرجندی دانشجو رشته A&P تعمیر ونگهداری هواپیما دردانشگاه مرکز فنون وخدمات هوایی تهران (سما پران ) هستم ودارا ی هشت مهارت MCSE شرکت میکروسافت می باشم امیدوارم مطالب این وبلاگ برای شما دوستان آموزنده باشد . با تشکر
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزشی ونرم افزار و آدرس mcse.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 186896
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

Alternative content